شامپو کراتینه ضد موخوره آمالفی

 در این مقاله قصد داریم تا ابتدا کمی درباره موخوره و علل ایجاد آن و در مرحله بعد درباره پیشگیری و مبارزه با آن با شما سخن بگوییم شاید یکی از راه های معقول مبارزه با موخوره، استفاده از شامپو ها باشد. شامپو ضد موخوره آمالفی یکی از این شامپو ها است که می تواند به شما کمک کند.

این شامپو ضد موخوره محصول کشور اسپانیا و کمپانی آمالفی است که یک برند معتبر اروپایی است که جدیدا در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

موخوره چیست

موخوره به دوشاخه شدن انتهای مو گفته می شود. چون لایه محافظ مو از بین می رود در نتیجه انتهای مو دو یا چند شاخه مو شود.

 

علت ایجاد موخوره

این مشکل نسبتا در ن شایع تر است زیرا شایع ترین علت ایجاد موخوره، استفاده از سشوار و برس مخصوصا بلافاصله بعد از حمام است. برای ایجاد موخوره دلایل مختلفی وجود دارد که می توان از موارد زیر نام برد:

  • سشوار کشیدن زیاد و مکرر همچنین سشوار کشیدن بلافاصله بعد از حمام
  • شانه کردن مو بلافاصله بعد از حمام که موها خیس خیس هستند
  • رنگ کردن و دکلره کردن مکرر و زیاد مو باعث تضعیف و شکنندگی موها می شود
  • بستن موها با کش و گیره سر برای مدت طولانی
  • کم آبی بدن
  • قرار گرفتن در برابر نور خورشید برای مدت طولانی
  • استفاده از شامپوهای اسیدی و قلیایی
  • شامپو ضد موخوره آمالفی با حجم 400 میل و قیمتی مناسب امروزه در گاه اینترنتی کافه زیبایی عرضه می شود. شما می توانید این شامپو را به راحتی و خیلی سریع سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

پیشگیری از موخوره

برای پیشگیری ار ابتلا به موخوره نکات زیادی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید از ابتلا به موخوره پیشگیری کنید. استفاده از شامپو ضد موخوره یکی از این راه ها است.

  • برای شستن موهای خود از شامپوی مناسب موهایتان و با PH پایین استفاده کنید زیرا شامپو باPH بالا موهایتان را خشک می کند که این عاملی برای ابتلا به موخوره است.
  • بهتر است اگر موهای بلندی دارید انتهای آنها را با نرم کننده یا روغن های طبیعی چرب کنید. چون موها هرچه از ساقه دور می شوند ضعیف ترند و کمتر به چربی و رطوبت پوست سر دسترسی دارند. استفاده از این محصولات به تامین رطوبت و چربی مورد نیاز مو کمک می کند.
  • بلافاصله بعد از حمام از سشوار کشیدن موها پرهیز کنید. زیرا این کار به موهایتان آسیب شدید می زند. بهتر است بگذارید موهایتان بطور طبیعی خشک شود.
  • بلافاصله بعد از حمام موهای خیستان را شانه نکنید اجازه بدهید موهایتان خشک شود. همچنین محکم شانه کردن مو مخصوصا موهایی که در هم گره خورده به موها آسیب می زند. می توانید از نرم کننده های مو و سرم مو برای نرم شدن و راحت شانه کردن مو استفاده کنید
  • از رنگ کردن، دکلره کردن و اتوکردن مکرر و زیاد مو بپرهیزید زیرا موهایتان را ضعیف و شکننده می کند.
  • اگر در معرض نور شدید خورشید هستید یا قرار است مدت طولانی زیر نور خورشید باشید حتما از موهایتان محافظت کنید.
  • از مواردی که باعث خشکی پوست سرتان می شود بپرهیزید. چون تامین نشدن چربی و رطوبت مورد نیاز مو، یک عامل مهم موخوره است. مانند مصرف آب ، میوه، آبمیوه و سبزیجات کافی.

 

شامپو برای درمان موخوره

 یکی از راههای ساده و راحت موخوره کوتاه کردن موها از بالاتر از ناحیه ی موخوره است مخصوصا افرادی که موهایشان خیلی بلند است. اما راه دیگری نیز برای درمان موخوره وجود دارد تا شما افرادی که موهای بلندتان را دوست دارید، لازم نباشد موهایتان را کوتاه کنید.

شما می توانید از شامپو برای درمان موخوره موهایتان استفاده کنید. شامپو ضد موخوره آمالفی که یک شامپو کراتینه نیز میباشد، یک راه مناسب برای درمان و پیشگیری از موخوره و همچنین تقویت موهای شماست. چون حاوی کراتین است. کراتین موجود در این شامپو، موهایتان را تقویت می کند. چون کراتین یک عنصر مهم ساختاری است و با کم شدن آن موها ضعیف می شود شما با استفاده از شامپو ضد موخوره آمالفی موهایتان را کراتین و تقویت کرده و همچنین اگر مستعد ابتلا به موخوره هستید، از آن پیشگیری می کنید.

اگر با تغییر عادات رفتاری با موهایتان، تغذیه مناسب و استفاده از شامپو برای درمان موخوره، مشکل موهایتان حل نشد، که بعید است، بهتر است موهایتان را کوتاه کنید.

شرکت آمالفی تولید کننده و عرضه کننده محصولات بهداشتی متنوعی است از جمله بادی میلک، شامپو کراتینه، شامپو ضد شوره. امیدواریم استفاده از این شامپو ضد موخوره موهایتان رضایت کافی را برای شما به همراه داشته باشد.


کافه زیبایی موخوره ,شامپو ,موهایتان ,استفاده ,موها ,پیشگیری ,برای درمان ,شانه کردن ,شامپو برای ,سشوار کشیدن ,وجود دارد ,برای درمان موخوره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

deangelo2 local قهوه و سرقت نگاه به زیبایی teknoloji دانلود فایل پرشین اف ایکس اخرین اخبار تخصصی مالیاتی مجله اینترنتی قرمز | مجله زیبایی، سرگرمی، فرهنگی، هنری، فناوری Littleangeleswillbelostinhellforever